Badhundar - bildinlägg

 
Elin och Billy:

Fina bilder :))

Svar på kommentar: Ja jag vet, vi ska spåra på söndag :P Jag spårar ju för att det är så himla roligt i första hand. Och alla sådana erfarenheter och problemlösning är ju bra och lärorikt, men det tar tid.
Vet du vad personen heter? Vi har börjat träningen med våran vanliga tränare lite, men hon har blivit så himla upptagen nu och tränar egna hundar i Finland och Tyskland hela tiden så hon har inte så mycket tid längre. Håller på att följa en skott & åskrädd lagotto på en beteendekurs i 1,5 år nu och tänkte använda mig av övningarna vi gör med den. Det är någonting jag måste ta tag i mer men har skjutit upp och prioriterat andra problem.. och jag tror absolut att det kan jobbas ner ordentligt. Det är ju mer så att han är generellt ljudberörd snarare än skotträdd. Men det gäller att göra rätt, och få tips av någon som är duktig på ljud.

Svar: Hon heter Mariah Andersson och jobbar på Redog i Västerås. Vet att hon tidigare varit duktig med egna och andras hundar. Hon äger Cukids Guru och om hon inte hjälper hundar längre vet hon nog någon som gör det. :)
terriertassar.blogg.se

Kommentera inlägget här: